One day left! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Elise Merel - WaarBenJij.nu One day left! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Elise Merel - WaarBenJij.nu

One day left!

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Elise

11 November 2013 | Nederland, De Bilt

Hell yeah, its allmost so far. Mijn reis & avontuur gaat bijna beginnen. Morgen vlieg ik dan eindelijk naar Suriname. I'm so excited! Vanochtend veel te vroeg wakker voor op mijn vrije dag, zenuwen komen langzamerhand naar boven en gieren door m'n lichaam. In mijn hoofd is er een stemmetje die steeds zegt :'Stay calm, you can do it!'

Straks online inchecken, laatste dingen kopen en inpakken and than I'm ready to go!

Goooodbye & Thankyou en YESS volgende verslag bevind ik me in SU!

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Elise

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 5651

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 22 Januari 2014

Bonaire

12 November 2013 - 25 Januari 2013

Ontwikkelingswerk in Suriname

Landen bezocht: