2 weken en 6 dagen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Elise Merel - WaarBenJij.nu 2 weken en 6 dagen - Reisverslag uit Houten, Nederland van Elise Merel - WaarBenJij.nu

2 weken en 6 dagen

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Elise

23 Oktober 2013 | Nederland, Houten

Het komt steeds dichterbij, mijn reis naar Suriname. Ik sta er mee op en ga er mee slapen. Beseffen doe ik het nog niet echt, dat komt denk ik pas wanneer ik in het vliegtuig zit.
I'm counting down the days, alles is nu geregeld. Door de gesprekken die ik met verschillende mensen heb gevoerd over mijn reis en de bestemming word ik steeds enthousiaster. Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste verslag kan schrijven, om te delen hoe bijvoorbeeld mijn eerste week is verlopen.

Voor nu is het alleen nog maar fantaseren en er over weg dromen.

Verslag uit: Nederland, Houten

Elise

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 5641

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 22 Januari 2014

Bonaire

12 November 2013 - 25 Januari 2013

Ontwikkelingswerk in Suriname

Landen bezocht: