Over de helft - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Merel - WaarBenJij.nu Over de helft - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Merel - WaarBenJij.nu

Over de helft

Blijf op de hoogte en volg Elise

24 December 2013 | Suriname, Paramaribo

Toch maar weer eens een verslagje schrijven, ondanks ik er vrij weinig zin meer in heb is het misschien toch wel leuk om even verslag te doen van de afgelopen 2 weken.

In het weekend van 14 en 15 december ben ik naar New Nickirie geweest en Bigi pan. Dit was niet echt een spectaculaire trip, het weer zat niet mee. Verder heb ik wel een kayman vast gehouden en midden op het water geslapen in een hangmat.

Vorige week heb ik een bbq gehad en ben ik uit geweest met een maatje van uit Nederland die hier is voor vakantie en familie.

Gister had ik twee keer party bus. 1x met Ayra de waker en de 2e x met de collega's van Betheljada. Dat was me weer een ervaring.

Nu is het kerst, don't feel like that maar heb toch wat activiteiten op de planning staan zoals uit eten en koken met een aantal meiden.
Vanaf vandaag ben ik vrij tot volgende week maandag dus dat is ook wel prettig, vooral als het weer een beetje mee zit aangezien de regen tijd begonnen is.

En dan is het al bijna zo ver voor Bonaire. Super veel zin in.

xox

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Elise

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 5643

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 22 Januari 2014

Bonaire

12 November 2013 - 25 Januari 2013

Ontwikkelingswerk in Suriname

Landen bezocht: